Här kan du ta del av köpinformation och villkor vid köp av tjänster och/eller produkter från Bbrosfit AB.

Bbrosfit AB är ett företag med personlig träning i flera olika former, baserat i Sverige.

Allmänna villkor- och köpinformation

ÅNGERRÄTT

Du har 14 dagar ångerrätt i enlighet med distansavtalslagen.

Ångerrätten frikallar dock den första månaden om du hunnit tagit emot ditt första tränings- och/eller kostschema.

AUTOMATISK AVSLUTNING

Vi tillämpar inga bindningstider. Inte heller några uppsägningstider.

Du kan bestämmer själv efter tiden tagit slut om du vill förlänga, eller avsluta ditt medlemskap.

Om du inte gör du något eget val av förlängning / köp av fler pt-pass så avslutas ditt medlemskap automatiskt utan fortsättning.

SJUKDOM ELLER SKADA

Du kan när som helst pausa ditt medlemskap, du behöver ingen särskild anledning till detta, och vi kräver inga läkarintag.

Du fryser enkelt ditt medlemskap via appen och ditt medlemskap pausas med omedelbar verkan.

SUPPORT

Vår personal är ledig lördagar- och söndagar, allmänna helgdagar samt midsommar-, jul- och nyårsafton.

Du har möjlighet att få support alla vardagar. I normala fall inom 24 timmar.

Svarstider kan dock i undantagsfall utökas till 72 timmar, vid exempelvis sjukdom hos din tränare, långhelger eller dylikt.

Kontakt erbjuds via appens meddelandefunktion och/eller via e-post.

LEVERANSTIDER (ONLINETJÄNSTER)

Vi levererar våra tjänster inom 5 arbetsdagar, efter det att du gjort din första startinlämning.

Om du eftersöker dina nya upplägg, och vill få exakt tid för leverans, vänligen kontakta oss.

PRISER

Priserna på Bbrosfit AB’s varor och tjänster anges i svenska kronor. Våra priser visas alltid inklusive moms, och utan tillkommande skattekostnader för dig som privatperson.

Momsen är 25%, 12% eller 6% och redan inräknad i priserna som du ser på vår hemsida.

DINA PERSONUPPGIFTER

Vi behandlar alltid dina inlämnade uppgifter och personuppgifter med största försiktighet och sekretess.

Du kan när som helst begära att alla dina uppgifter, registreringar och ärenden tas bort från Bbrosfit.se

Vi lämnar aldrig ut några meddelanden, information eller annan persondata om dig som person.

LAGRING AV PERSONUPPGIFTER

Vi sparar aldrig data mer än ett (1) år tillbaka som kan innehålla någon typ av känslig information, för någon.

Vid längre samarbeten kan vi, efter samtyckte med dig som användare spara uppgifter från dig under en längre period.

Detta görs enbart vid exempelvis inlämningar och uppgifter kring träningsmål, träningserfarenheter och liknande relevant information inför den fortsatta tränings- och kostplaneringen.

FRAKT

Du får som medlem alltid fri frakt på beställningar av fysiska produkter.

Som icke medlem har vi en fraktavgift på 39 kr vid beställningar under 500 kr.

Vid beställningar över 500 kr är det fraktfritt på samtliga beställningar.

LEVERANSTID

Alla beställningar levereras inom 2-7 arbetsdagar.

Längre leveranstider än angivet kan förekomma under perioder då vi har hög belastning.

LEVERANSMETOD

Ditt paket skickas som spårbart och levereras alltid till ditt närmsta ombud. Paketet hämtas ut efter e-post eller sms-avisering.

RETUR

Vid outlöst paket debiterar vi en avgift om 195 kr (inkl moms) för att täcka de avgifter som uppkommer i samband med att paketet går i retur till oss.

REKLAMATION

För att reklamera en felaktig eller defekt vara ber vi dig kontakta oss omgående. Vi skickar dig en ny vara utan någon extra fraktkostnad, förutsatt att varan finns tillgänglig. Kan vi inte ersätta dig med en ny vara gör vi en återbetalning till dig när vi fått den defekta varan i retur. För retur av defekta varor skickar vi en fraktsedel med betalt porto.

Du har som privatkonsument tre (3) år på dig att reklamera ett fel på vara från oss.

Vid reklamation skall kund kontakta Bbrosfit AB och för att förenkla hanteringen av reklamationen uppge ordernummer samt orsak till reklamationen.

ÅNGERRÄTT (PAKET/POST)

Privatkonsument har, enligt DAL, rätt att ångra köpet inom 14 dagar.

För att som privatkonsument använda ångerrätten skall du kontakta Bbrosfit AB. Återbetalning sker inom kort efter vi fått tillbaka varan och returen är godkänd (senast 14 dagar efter vi mottagit varan i retur).

Vid retur står du som kund för returkostnaden.

TVIST

Ifall tvist uppstår mellan klient och Bbrosfit AB ska parterna i första hand försöka komma överens.

Vid situationer då parterna inte kan enas kan medlemmen göra anmälan till Allmänna Reklamationsnämnden om tvisten är lämplig för nämndens prövning. Både medlemmen och Bbrosfit AB äger alltid rätten att begära att den uppkomna tvisten prövas av allmän domstol.

KONTAKT

Bbrosfit AB
Skogsbetsvägen 14, 72597 Västerås
org: 556968-5182
info@bbrosfit.se

Erbjudande PT-TEAM

STARTA 2024 PÅ BÄSTA VIS

Vi hjälper dig uppnå dina mål

Lämna dina uppgifter, så kontaktar vi dig inom kort för bokning av kostnadsfri konsultation.

FRUKOSTKLUBBEN

Fyll i nedan formulär för att bli medlem i Frukostklubben.
Efter anmälan blir du kontaktad en av våra coacher.

YEEES!! NU ÄR ANMÄLAN TILL
FRUKOSTKLUBB MOTTAGEN.
VARMT VÄLKOMMEN!

INOM KORT HÖR VI AV OSS FÖR ATT SLUTFÖRA DITT MEDLEMSKAP

FRUKOSTKLUBBEN

Fyll i nedan formulär för att bli medlem i Frukostklubben.
Efter anmälan blir du kontaktad en av våra coacher.

YEEES!! NU ÄR ANMÄLAN TILL VÅR
PT-GRUPP MOTTAGEN.
VARMT VÄLKOMMEN!

MER INFO KOMMER VIA MAIL STRAX INNAN STARTDATUM

BBROSFIT PT-GRUPPER

ANMÄLNINGSFORMULÄR

Vi ser fram emot att få inspirera och motivera dig.

Vi hör av oss inom

timmar
0

Vi ser fram emot att få inspirera och motivera dig under 90 dagar!

Vi hör av oss inom

timmar
0

Vi ser fram emot att kontakta dig

Vi hör av oss inom

timmar
0

HÄR BESTÄLLER DU

FOODBOX

FÖR ATT BESTÄLLA;

Välj vilka Foodboxrätter du vill beställa i beställningsformuläret nedan. 

Minsta antalet foodboxar är 10 st.

BESTÄLLNINGSFORMULÄR

REGISTRERA ABONNEMANG MEDLEMSKAP PREMIUM

get up & get in

REGISTRERA ABONNEMANG MEDLEMSKAP BASIC

get up & get in

join the club

BLI MEDLEM